ARTI-FACT

Ular ham xuddi ruhiy zaiflik tufayli

Ammo ba’zi sharoitlarda, qarz talabi bilan yoki qandaydir zarurat tufayli, ko’pincha zavqlanishni unutishga va yuklardan qochmaslikka to’g’ri keladi. Biroq, bu erda farqlash juda oson va sodda, chunki biz erkin bo’lganimizda va o’zimiz xohlagan narsani tanlash uchun to’liq imkoniyat berilganda, bizga eng yaxshi ko’rgan narsani qilishimizga hech narsa to’sqinlik qilmasa, har qanday zavq istalgan va har qanday azob sifatida tan olinishi kerak. jirkanch kabi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Darhaqiqat, hech kim zavq-shavq bo’lgani uchungina rad etmaydi, nafratlanmaydi, undan qochmaydi, faqat o’ylashni bilmaganlar uchungina. Xuddi sevgan holda, azob-uqubatni afzal ko’radigan va talab qiladigan hech kim yo’qligi kabi, azob-uqubat va azob-uqubatlar ba’zi va katta zavq keltiradigan holatlar yuzaga kelgani uchun emas, balki faqat azob-uqubat tufaylidir. Eng oddiy misolni aytadigan bo’lsak, oramizda kim biron bir mashaqqatli jismoniy mashqlar bilan shug’ullanadi, agar u biron bir foyda keltirmasa? Va kim o’zi bilan hech qanday muammo keltirmaydigan zavq-shavq istagini yoki olib kelmaydigan azob-uqubatlardan qochadigan kishini haqli ravishda ayblay oladi. Shuning uchun, bu holda, donishmand quyidagi tanlov tamoyiliga rioya qiladi — yo zavqdan voz kechib, u boshqa va undan ham kattaroq lazzatlarni oladi yoki azob-uqubatlarni boshdan kechirib, yanada shafqatsizlaridan xalos bo’ladi.. Xuddi hech kim yo’qligi kabi. u sevib, uni yaxshiroq deb hisoblar va azob-uqubatlarni faqat azoblangani uchun talab qiladi, balki boshqa paytlarda azob va og’riq qandaydir va katta zavq keltiradigan bunday holatlar yuzaga kelgani uchun emas. Agar biz eng oddiy misoldan foydalansak, unda kim bizning oramizda San’at Xuddi sevgan holda, azob-uqubatni afzal ko’radigan va talab qiladigan hech kim yo’qligi kabi, azob-uqubat va azob-uqubatlar ba’zi va katta zavq keltiradigan holatlar yuzaga kelgani uchun emas, balki faqat azob-uqubat tufaylidir. Eng oddiy misolni aytadigan bo’lsak, oramizda kim biron bir mashaqqatli jismoniy mashqlar bilan shug’ullanadi, agar u biron bir foyda keltirmasa? Hech qanday muammoga olib kelmaydigan zavq-shavq istagini yoki o’zi bilan birga zavq olib kelmaydigan bunday azob-uqubatlardan qochadiganlarni kim adolatli ravishda ayblay oladi?.. Lekin biz o’zimizni vasvasaga berilib, adolatli g’azabga loyiq bo’lganlarni o’ylaymiz. va ularga zavq bag’ishlaydigan buzuq vasvasalar va ehtirosdan ongsiz holda ularni qanday azoblar va qanday baxtsizliklar kutayotganini oldindan bilmas edi. Ammo ba’zi sharoitlarda, qarz talabi bilan yoki qandaydir zarurat tufayli, ko’pincha zavqlanishni unutishga va yuklardan qochmaslikka to’g’ri keladi.

 

 

http://health2all.info/powerman/1-uz/?sId=56646

Ular ham xuddi ruhiy zaiflik tufayli, ya’ni iztirob va darddan qochish istagi tufayli o‘z burchini bajarishdan bosh tortganlar kabi aybdordirlar. Ular ham xuddi ruhiy zaiflik tufayli, ya’ni iztirob va darddan qochish istagi tufayli o‘z burchini bajarishdan bosh tortganlar kabi aybdordirlar. Ammo odamlar haqidagi bunday noto’g’ri tushunchalar, zavqlanishdan qochish va azob-uqubatlarni ulug’lash qayerdan paydo bo’lganini tushunishingiz uchun men sizning oldingizda butun manzarani ochib beraman va haqiqatni kashf etgan, men uni arxitektor deb atagan bu odam nima ekanligini aniqlab beraman. baxtli hayot, dedi. Ammo ba’zi sharoitlarda, qarz talabi bilan yoki qandaydir zarurat tufayli, ko’pincha zavqlanishni unutishga va yuklardan qochmaslikka to’g’ri keladi. Agar biz eng oddiy misoldan foydalansak, unda kim har qanday qiyin ish bilan shug’ullanadi Eng oddiy misolni aytadigan bo’lsak, oramizda kim biron bir mashaqqatli jismoniy mashqlar bilan shug’ullanadi, agar u biron bir foyda keltirmasa? Hech qanday muammoga olib kelmaydigan zavq-shavq istagini yoki o’zi bilan birga zavq olib kelmaydigan bunday azob-uqubatlardan qochadiganlarni kim adolatli ravishda ayblay oladi?.. Lekin biz o’zimizni vasvasaga berilib, adolatli g’azabga loyiq bo’lganlarni o’ylaymiz. va ularga zavq bag’ishlaydigan buzuq vasvasalar va ehtirosdan behushlik qanday azob-uqubatlarni va qandayligini oldindan bilmas edi.